søndag den 7. april 2013

Husk min give away

Hejsa tøser

Husk min give away

Så vil jeg prøve mig af med en Give Away  (forhåbentligt mange flere) .

Jeg har fået ideen fra en anden blogger med at den skal være hemmelig, for face it det er sku meget sjovere, når man ikk kan se hvad det er :) 

 
Reglerne er som følger:

1 lod for kommentar og fast læser

5 lodder for kommentar, være fast læser og linke min give away på egen blog.
(bare brug billedet :) )

Skulle du ikke have en blog, så bedes du skrive din email, så jeg kontakte dig, hvis du er den heldige.

Vinderen bliver udtrukket når der er 50 faste læsere

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er noteret :) er glad for at du vil være med ;)

      Slet
  2. Deltager også gerne med et lod. Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  3. Det er bare super :) er glad for du deltager :)

    SvarSlet
  4. deltager med et lod :D

    jytte777@gmail.com

    SvarSlet